29

خاطرات من


.:DЭᔕinG:. | .:ЭMᗩịL:.| .:PᖇofịlЭ:. | .:HoMЭ:.


متـــــنـفــــــــــــّـــــــرم از اونایی که میان وب رو نخونده الکی کامنت میزارن. مثلا یه نمونه ی بارزش که مطمئناً هر کسی وب داره اونو تجربه کرده این جمله هست :

« وب پر محتوایی داری »

اخه یه نیگا به نوشته ها بنداز عزیزم ببین اصلا چی گفته طرف!!!!

دروغ میگم بگین درو میگی!!!؟؟

 

مثلا همین یک ساعت پیش اسم یه وبلاگ نظرمو جلب کرد رفتم ببینم چیه. عنوانش این بود : ورود دخترا اکیداً ممنوع.

گفتم برم ببینم چیه.

از اون همه پست یکیش باز بیشتر به نظرم جالب اومد. رفتم ببینم واسش چی کامنت گذاشتن!

دقیقاً همین جمله ای که گفتم رو یکی نوشته بود! اون پسر هم خیـــــــــلی عالی جوابشو داده بود!

خوشم اومد از حرفای پسره. اخه بخدا طرف یه نگاه به عنوان هم بنداره میفهمه جریان چیه! حتی طرف به خودش زحمت نداده بوده یه نگاه کنه!!!

حالا تو نظرتو بگو دوست من؟



نظرات شما عزیزان:

هادی
ساعت4:01---8 بهمن 1390
حرفتون رو کاملا قبول دارم و بهش معتقدم . حرف وبلاگ شما حرف دله و بس .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
| چهار شنبه 7 دی 1390برچسب:,| 20:47|سحر|