18

خاطرات من


.:DЭᔕinG:. | .:ЭMᗩịL:.| .:PᖇofịlЭ:. | .:HoMЭ:.


چقدر اشک بریزم....

چقدر؟؟؟

چرا از یادم نمیری تو؟؟؟؟

چرا نمیتونم فراموش کنم همه چیرو؟؟؟؟

شاید قسمت این بود...

یه قول تو برو ببینم کجا میری!

غذا از گلوم پایین نمیره. سرم داره گیج میره همش. با بدبختی دارم مینویسم....

کاش بدونی لااقل.... کاش بدونی....



نظرات شما عزیزان:

مـریـــم
ساعت6:31---12 آذر 1390

چه خوش خیال بودم


که همیشه


فکر می کردم


در قلب تو


محکومم


به حبس ابد


...به یکباره جا خوردم ...


وقتی


زندان بان


برسرم فریاد زد:


هی..


تو ...


آزادی!

.

.

.

و صدای گامهای


غریبه ای که به سلول من می آمد ...!


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت23:04---11 آذر 1390
اوخی اجی چلا نالاحتی؟؟؟
حتما عخشت تازه از پیشت رفته
اره؟؟؟
اکشال نداله به مرور زمان حالت بهتر میشه
اما هیچوقت عخشت فراموش نمیشه
یه سرم بیا پیش ما تو دیووووووووونه خونه


✖MAHSA✖
ساعت22:45---11 آذر 1390
آجـــــــــی ؟

یه ضرب المثله چینی هس که میگه ! :

پایانه شبه سیه سپید است !!

حافظا !!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
| جمعه 11 آذر 1390برچسب:,| 22:20|سحر|