14

خاطرات من


.:DЭᔕinG:. | .:ЭMᗩịL:.| .:PᖇofịlЭ:. | .:HoMЭ:.


امروز مدرسه که 4تا زنگ داشتیم. دو زنگ جامعه دو زنگ روان(روان شناسی)!

خیلی حال داد چون من کلی خونده بودم ولی بچه ها نه زیاد. و گفتم من اول جواب میدم که اونا بتونن بیشتر بخونن. تریپ معرفت،شدید!

قرار بود با دختر عمم برم بیرون ولی نشد. و بجاش بعداز ظهر رفتیم خرید لوستر واسه کل خونمون.

اتاق من الان انقدر خوشگل شده که نگو...

راستی از شنبه امتحن های نیم ترم شروع میشه و من شاید وقت نکنم زود زود بیام.

 برام دعا کنید تروخدا...



نظرات شما عزیزان:

مـریــم
ساعت20:56---6 آذر 1390

هرگز فراموش نمی کنم
سخنانی که از چشمان تو شنیدم
می گویند چشمها هرگز
دروغ نمی گویند
اما من شیرین ترین دروغ ها را
از چشمان تو شنیدم
آن هنگام که می گفتند:
دوستت دارم….!


esmael
ساعت21:36---3 آذر 1390
سلام خسته نباشي وبلاگ قشنگ وخوبي داري جالبه موفق باشي به منم سربزن ونظربده مرسي درضمن دعاتون هم ميكنيم كه موفق بشي

مـریــم
ساعت21:00---3 آذر 1390

گفتـه بــودی زود بـرمـی گـردی ... آنـقدر زود که مـاهی هـا هنـوز بیـدار نشـده بـاشنـد ... و مـن سـال هـاست کنـار حـوض خــانـه نشستـه ام و بـرای مـاهی هـا لالایـی می خــوانـم...!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
| پنج شنبه 3 آذر 1390برچسب:,| 20:39|سحر|